فناوری True Steam در ماشین های لباسشویی ال جی چه کاربردی دارد

توضیحات اجمالی

در ماشین لباسشویی قدیمی تر برای تمیز کردن لباس هاس بسیار کثیف ، از آب استفاده می شد. به همین دلیل نیز کثیفی هایی که به عقب این لباسشویی ها نفوذ کرده بود را به هیچ عنوان نمی توانست تمیز کنند. و یا اینکه از بین ببرند. در چند سال گذشته ال جی در بهترین ماشین های لباسشویی ، از فناوری جدیدی استفاده کرده است. تا بتواند سشتشوی عالی با درجه و با کیفیتی بسیار بالا را به وجود بیاورد. این فناوری در ماشین های لباسشویی ، فناوری  True Steam نام گرفته است.  ابتدا معنی اصلی فناوری True Steam و سپس فواید آن را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد.

فناوری True Steam در ماشین های لباسشویی ال جی چه کاربردی دارد

فناوری True Steam چیست و چه کاربردی دارد

True Steam همان شستشو وابسته به بخار آب است. که در آن بخار یا فشار بالا بر روی لباس ها پخش می شود تا در ادامه بتوانید ریز ترین کثیفی های موجود روی لباس ها از بین ببرد. همانطور که می دانید مولکول های بخار حدود صد برابر از مولکول های آب کوچک تر هستند به همین دلیلی مولکول های آب نمی توانند به منافذ بسیار ریز لباسها نفوذ کنند. و کثیفی و عوامل آلودگی این منافذ را از بین برد. به همین دلیل برند ال جی از این بخار با فشار بالا استفاده می کند. تا بتوانید آلودگی های بسیار ریز را نیز از ین رد و کیفیت شستشو را به مراتب بسیار بالاتر برند.

شستشوی با درجه با کیفیت بالا تنها ویژگی برجسته این ماشین های لباسشویی نیست. به دلیل استفاده از استفاده از فشار بخار بسیار بالا و همچنین دمای بالا آن ، عوامل میکربی نیز در این ماشین های لباسشویی از بین خواهند رفت. در نتیجه علاوه بر تمیز کردن با کیفیت بالای لباس ها ، ارتقاء سطح بهداشتی و سلامت شستشو را نیز باید از این فناوری True Steam انتظار داشت. بخار آب در ماشین های لباسشویی با فناوری True Steam تا دمای 100 درجه نیز خواهد رفت. و به هیچ میکروب یا عوامل آلودگی اجازه زنده ماندن نخواهند داد.

True Steam

 

ویژگی های برجسته فناوری True Steam

  1.  به دلیل ریز ذرات خار آب که صد برابر از مولکول های آب کوچک تر هستند. عوامل کیفیتی بین منافذ لباس نیز از بین خواهند رفت و کیفیت شستشو بالا تر می رود.
  2. دما در فناوری True Steam به بالاتر از 100 درجه خواهد رسید و به همین دلیل عوامل بیماری زا نخواهند توانست زنده بمانند و فناوری True Steam محیطی کاملا بعداشتی و عاری از هر عوامل میکروبی را به وجود می آورد.
  3. به دلیل استفاده نکردن مستقیم از آب، ساختار و بافت لباس ها به شدت حفظ می شود و از لباس هایی مانند لباس های کتان حفاظت خواهد شد.
  4. به دلیل استفاده از بخار ، حجم آب مواد استفاده بسیار کمتری خواهد شد. در نتیجه نصرف آب نیز به شدت کاهش پیدا می کند.
  5. True Steam

حرف اخر

True Steam از جمله فناوری های ماشین های لباسشویی و ایجاد محیطی بهداشتی در داخل درام است. که در جدید ترین مد های این برند مورد استفاده قرار گرفته است. برای استفاده از این فناوری و برنامه مخصوص ، کافی است تا از صفحه نمایشی لمسی ماشین های ال جی کمک بگیرید.

شما مشتریان می توانید همه محصولات باکیفیت را از فروشگاه اذین کالا خریداری نمایید

سالار معروفی
ارسال دیدگاه