برای یک خرید عالی در تلویزیون باید به چه نکاتی توجه کرد؟

توضیحان اجمالی

برای یک خرید عالی در تلویزیون باید به چه نکاتی توجه کرد: امروزه در بازار های جهانی تعداد بسیار زیادی برند مختلف تلویزیون وجود دارد. که علاو بر آنها تعداد فروشندگان نیز به مراتب بیشتر از قبل است. و این دو نکته باعث شده اند تا ما به عنوان یک خریدار و انتخاب یک تلویزیون، دچار مشکلاتی از قبیل کیفیت و قیمت شویم. حالا سوال اصلی اینجاست که برای خرید یک تلویزیون عالی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

انتخاب کیفیت صفحه نمایش درخور لیاقت شما

اصلی ترین ویژگی هر تلویزیونی بدون شک کیفیت صفحه نمایش آن است، که در انواعی از تلویزیون ها و برند های مختلف بسیار فرق می کند. اما هم اکنون بیشترین طرفدار در بین کیفیت ها مربوط به کیفیت 4K UHD است. و خریداران اهمیت بیشتری به این کیفیت خواهند داد. اگرچه کیفیت های بالاتر نیز همانند 8K وجود دارند. اما قیمت بالاتری داشه و به صرفه نیستند. در تلویزیون ها علاوه بر کیفیت چندی از فناوری های قرار داده شده است. که اگر وجود داشه باشند باعث ارتقا بهتر رنگ و جزئیات می شوند.

 4K UPSCALERو micro dimming از جمله فناوری های ارتقا دهنده سطح جزئیات و عمق تصاویر هستند. که در برند های مختلف با نام های دیگری نیز وجود دارند. برای اینکه تصویر نمایش داده شده با حالتی کاملا روان نمایش داده شود، پیشنهاد ما به شما این است، که تلویزیونی با نرخ رفرش کمتر از 60 هرتز خریداری ننماید. چراکه اگر این عدد کمتر باشد هنگام پخش تصاویر سریع مانند بازی های کامپیوتری، دچار اختلال و تاری می شوند.

کیفیت صفحه

اهمیت توان خروجی صدا و فناوری های ارتقا دهنده آن

هر نوع تلویزیونی علاوه بر کلیه امکانات موجود، دارای یک سیستم صوتی نیز می باشد. که امروزه همه نوع LED QLED OLED ها دارای توان خروجی بین 20 تا 80 وات می باشند. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که تلویزیون خود را در بین تلویزیون های با توان خروجی بین 30 تا 80 وات انتخاب نمایید. تا نیاز نباشد که علاوه بر آن ساندبار ها و دیگر بلندگو های خارجی خریداری نمایید.

در این سیستم های صوتی فناوری هایی نیز نهفته است. که از اصلی ترین آنها باید به دالبی دیجیتال و دالبی اتموس اشاره کرد که در اکثر برند ها وجود دارند. اما برای ارتقا بهتر صدا و همچنین پخش صدا به صورت شبیه به سه بعدی به سراغ تلویزیونی بروید، که دارای فناوری های کاهنده نویز و فناوری پخش صدای سه بعدی نظیر AI SURROUND ال جی نیز باشد. تا صدا به صورت بهتری در اتاق شما پخش شود.

وجود فناوری های اسمارت و هوشمند در تلویزیون ها

اکثر تلویزیون هایی که امروزه با برند های مختلفی که تولید می شوند، دارای قابلیت اسمارت یعنی امکان اتصال به اینترنت هستند. اما برای اینکه بهتر بتوانید از  LED خود لذت ببرید. سراغ تلویزیون هایی بروید که امکانات هوشمندی نظیر دستیار صوتی و اتصال بی سیم تلفن همراه باشند. این فناوری ها به شما این امکان را می دهند. تا از راه دور و از طریق صدا و تلفن همراه خود همه نوع تنظیمات داخلی تلویزیون را کنترل کنید.

اکثر برند ها تلویزیون هایی تولید می کنند. که دارای سیستم عامل مخصوص به خود هستند و در آن برنامه های هیجان انگیزی وجود دارد. مثلا سیستم عامل تلویزیون های سامسونگ، ال جی و سونی به ترتیب WebOs ، تایزن و لینوکس است. اما برای هیجان بیشتر به سراغ تلویزیون های نسل جدید سونی و شیائومی و دیگر برند ها بروید که دارای سیستم عامل اندرویدی هستند، و می توانند انواعی از برنامه های کاربردی را اجرا کنند.

برای یک خرید عالی در تلویزیون باید به چه نکاتی توجه کرد؟

راه های انتخاب بهترین قیمت تلویزیون ها

برای اینکه بتوانید بهترین قیمت را در بین همه فروشگاه ها انتخاب کنید لازم است تا وقت خود را بیشتر روی نوع تلویزیون صرف کنید. زمانی که نوع تلویزیون خود را انتخاب کردید آن را در گوگل سرچ کرده، تا بهترین قیمت را در بین فروشگاه های اینترنتی پیدا کنید. اما این حرکت نیز سردرگمی هایی را به وجود خواهد آورد. چراکه به بیشتر این سایت های فروشگاهی نمی توان اعتماد کرد به همین دلیل ما در این سایت با اعتبار چند ساله خود می کوشیم تا بهترین قیمت و گارانتی های درخور شما عزیزان را در خدمت شما قرار دهیم. تا توانسته باشیم در وقت شما عزیزان صرفه جویی کرده و بهترین محصول را تحویل فراهم کرده باشیم.

 

کدام برند تلویزیون بهتر است؟

تعداد برند هایی که در بازار به تولید LED می پردازند بسیار زیاد است. اما انتخاب یک برند عالی چندان سخت هم نیست. مثلا برند های اصلی امروزه در بازار سامسونگ، ال جی و سونی هستند. که توانسته اند تا هم تنوع بیشتری به  ها بدهند و هم اینکه امکانات بهتری را در آنها بگنجانند اما باید به این اصل هم توجه کرد که نسبت به دیگر برند ها دارای قیمت بالاتری هستند. تلویزیون های پاناسونیک هم دارای قیمت متوسط هستند و هم اینکه برخلاف همه نوع تلویزیون ها گارانتی ها و ضمانت های ۷ گانه ای را تحویل خریداران می دهند

و این برتری این برند را در ماندگاری محصلات خود نشان می دهد. اما‌ در سال 2021 برند هایی که توانسته اند هم امکانات خوبی را به اجرا بگذارند. و هم اینکه بهترین قیمت را داشته باشند، مطمئنا شیائومی و شینون هستند. که تقریبا دارای نصف قیمت همه نوع تلویزیون ها در بازار هستند. و همان امکانات و کیفیت را ارائه می دهند. برند های شارپ و توشیبا نیز به دلیل سابقه خود در تولید انواعی از تلویزیون ها، دارای طرفداران مخصوص خود هستند.

برای یک خرید عالی در تلویزیون باید به چه نکاتی توجه کرد؟

در نهایت

به طور کلی برای خرید یک تلویزیون عالی و درجه یک و برحسب نیاز خود باید در بین سایت های فروشگاهی چرخیده و بر اساس توان مالی خود از هر برند یک محصول را انتخاب کرد، و در ادامه همه آن ها را با امکانات و کیفیت های اصلی مقایسه کرد. این حرکت باعث می شود شما عزیزان بهترین گزینه را انتحاب کرده و صاحب تلویزیونی شوید. که پیشرفته ترین صفحه نمایش و اماکانات را نسبت به قیمت خود دارد. همچنین شما عزیزان می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و در مورد تلویزیون های مورد پسند خود مشاوره ای رایگان دریافت نمایید.

برای یک خرید عالی در تلویزیون باید به چه نکاتی توجه کرد؟

azenkala.com  VIZI0  PHILIPS TOSHIBA LG  SAMSUNG  SONY

شما مشتریان عزیز می توانید برای اطلاع از چگونگی خرید محصولات با کیفیت به لینک فروشگاه اذین کالا وارد شوید

سالار معروفی
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
ارسال دیدگاه