فناوری Smart ThinQ در محصولات برقی ال جی چیست

فناوری Smart ThinQ

ال جی از برتد هایی است که می تواند بهترین فناوری ها و امکانات را در محصولات خود به کار ببرد. تا در ادامه آنها بتواند راحتی و آسایش کاربران خود را فراهم نماید. فناوری Smart ThinQ را نیز برای همین منظور قرار داده است. تا از آن برای اتصال از راه دور به گوشی های هوشمند استفاده کرده و استفاده کنندگان بتوانند از این راه به کنترل محصولات خود بپردازید. ابتدا معنی اصلی فناوری Smart ThinQ و نحوه فعالیت آن را خواهیم خواند و سپس نکات بر جسته و فواید آن را برسی می نماییم.

فناوری Smart ThinQ در محصولات برقی ال جی چیست

فناوری Smart ThinQ چیست و چگونه فعالیت می کند

در واقع این فناوری ، یک سیستم وابسته به هوش مصنوعی است. که در آن از وای فای برای اتصال محصولات برقی ال جی به دیگر دستگاه های هوشمند استفده می شود. همچنین برای استفده از فناوری باید در گوشی هوشمند خود، اپلیکیشن  Smart ThinQ را نیز به صورت نصب شده داشته باشید. به طور خلاصه باید گفت که محصولات برقی ال جی باید از طریق اتصال بی سیم وای فای یا پورت LAN باید به اینترنت متصل شوند و سپس به صورت بی سیم نیز به گوشی همراه و اپلیکیشن داخل آن وصل شده تا از این طریق آن هر نوع تنظیمات و فعالیتی را کنترل کنید.

این فناوری در اکثر محصولات برقی ال جی وجود دارد. که از مهمترین آنها می توان به کولرگازی ها ، ماشین های لباسشویی و ظرفشویی ، تلویزیون و یخچال اشاره کرد. یکی از جذاب ترین ویژگی که فناوری  Smart ThinQ در اختیار کاربران قرار می دهد. این است که کاربران می توانند حتی از راه بسیار دور و دور از خانه نیز از طریق اپلیکیشن Smart ThinQ محصولات برقی خود را کنترل کرده و برای آن زمان بندی های فعالیت تعیین کنند.فناوری Smart ThinQ

فواید استفاده از فناوری Smart ThinQ

  • از طریق فناوری Smart ThinQ  می توانید به صورت آنلاین و کاملا هوشمند به تنظیم کردن و کنترل محصولات برقی با برند ال جی خود بپردازید و زمانبندی های فعالیت را برای آن اجرا کنید.
  • این فناوری می توانید سیستم عیب یابی هوشمند را نیز در اختیار کاربران قرار بدهد. این سیستم هر نوع ایراد و عیبی که در محصولات رخ می دهد را از طریق اپلیکیشن  Smart ThinQ به استفاده کنندگان اطلاع می دهد.
  • این فناوری قابلیت سازگار بسیار بالایی دارد چرا که به وسیله آن می توانید برنامه های جدید محصولات برقی نظیر لباسشوی و ظرف شویی را دانلود کرده و روی سیستم داخلی ماشین نصب کنید و از آنها نهایت استفاده را ببرید.

در بعضی از جدید ترین محصولات برقی ال جی فناوری Smart Grid  در کنار فناوری Smart ThinQ فعالیت می کند. این سیستم می کوشد تا زمانی را برای فعالیت دستگاه انتخواب نمایید. که کمترین مصرف در آن بازه زمانی اتاق می افتد و فشار برق و ولتاژ در سطح خوبی دارد.

 

Smart ThinQ

حرف آخر

 

به طوری که فناوری Smart ThinQ یک فناوری به رهبری هوش مصنوعی است. که می تواند اتصال لوازم خانگی ال جی را به دستگاه های اطراف را برقرار نمایید. تا از راه دور نیز بتوان آن ها را کنترل کرد. سهولت استفاده و بالا بردن کیفیت کار از مهمترین ویژگی های این فناوری هستند.

 

شما مشتریان می توانید این محصولات را از فروشگاه اذین کالا خریداری نمایید

وبلاگ محصولات اذین کالا 

 

سالار معروفی
ارسال دیدگاه